25

Är du i ett förhållande? Aaa.
Har du kysst någon idag? Ja, pussade honom adjö ganska nyligen.
När går gränsen vid otrohet? Svår fråga, kyssar definitivt, kanske tidigare. Svårt.
Är du romantisk? Ja, jag försöker. Jag vill vara mer romantisk än jag är just nu dock, vara lite mer impulsiv.
Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Omtänksam, rolig, snäll, ödmjuk, ganska mycket precis som min älskling.
Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Omtänksam, snäll, ganska lätt att leva med för det mesta, men överanalyserar ibland.
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man är bästa vänner, att man kan skratta ihop, ha tråkigt ihop och bara mysa tillsammans.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Ja, fast jag hatar att gråta inför folk, inför honom är det dock annorlunda.
Har du lekt med någons känslor? Jag vet inte, inte medvetet i alla fall.
Hur många har du varit ihop med? Tre-fyra, typ, men bara ett riktigt förhållande.
Länge höll ditt längsta förhållande? Mitt längsta är mitt nuvarande, och vi har väl varit tillsammans i två år någonting.
Hur länge var ditt kortaste? Några veckor, fast jag vet inte om det ens räknades som ett förhållande.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ha ett förhållande, jag tycker om tryggheten. Jag är nog inte bra på att vara singel-singel. Jag vet inte hur man gör, inte allt det där med att gå ut på krogen iaf. Men jag vill inte vara tillsammans bara för att vara i ett förhållande, så att säga.
Är du en bra pojk/flickvän? Det tror jag nog.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Min älskling.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Jag vet inte, de fick min äldre bror när de var 33 respektive 31, men jag vet faktiskt inte hur länge de var tillsammans innan dess.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nja, är inte så mycket för tatueringar längre.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Två dumpad och ett dumpat. Första gången jag blev dumpad var jag 11-12 år och det var dagen innan min födelsedag och vi hade varit tillsammans i hela sex månader, men jag blev inte särskilt ledsen ändå, vad jag kommer ihåg.
Hatar du ditt ex? Nej.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej.
Har du kvar någonting från dina gamla förhållande? Jag vet inte, kanske en nallebjörn i någon låda i förrådet, kommer inte ihåg om jag slängde den eller inte.
När du vill ha någon, vad gör du? Jag vet inte, försöker visa det antar jag. Fast jag är alldeles för blyg i sådana situationer.
Bästa raggningsrepliken? Lägga en kattunge i knäet på en, det gjorde min älskling och jag smälte direkt.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? En promenad, tror jag, så man kan prata men även har lite rörelse omkring sig så man kan kommentera söta hundar eller annat om man inte har något annat att prata om.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Min älskade sambo, förstås.
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Jag har ingen aning. Det beror på situationen, men jag skulle helt klart vara förstörd. Länge.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Ja! Jag tycker det verkar fint, fast egentligen så spelar det ingen roll. Mina föräldrar har varit tillsammans i evigheter och är varken förlovade eller gifta så det betyder egentligen inte något för mig på det sättet. Men det känns fint, på något sätt ändå.
Vill du ha barn? Ja, gärna ganska snart, fast det går inte så bra ihop med skolan tyvärr. Men jag vill i alla fall ha barn, gärna minst två, innan jag fyller 30.
Blir du lätt kär? Nej, det tror jag inte.
Vad faller du för? Leenden, ögon, hår (på huvudet), ögonbryn.
Vad är det mest avtändande du vet? Överdriven självsäkerhet.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Himla viktigt, tycker jag.
Har du fått ditt hjärta krossat? Inte krossat-krossat, men lite söndertrasat.
Hur raggar du? Jag vet inte hur man gör, har nog aldrig raggat.
Har du en ”utseendetyp” hos killar? Nej, det kan jag nog inte påstå.
Vem var din första kärlek? Min älskling var första stora kärleken.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Det är upp till var och en, inget för mig dock.
Vad tycker du om one night stands? Återigen, inget för mig, men bara man vet vad man ger sig in på och skyddar sig så är det väl inget fel med det.
Är kärlek allt i livet? Nja, men en väldigt stor del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0