27

Vi tog en cykeltur till stadens köpcentrumområde idag (industriområde typ, fast med en massa affärer, en bra bit från staden, vet inte riktigt vad jag borde kalla det).
Det var molnigt och småkyligt men med värmande blickar och ett antal "vet du vad? jag älskar dig" så höll jag mig varm ändå.
Han är så fin, han följer med mig även fast han kanske hellre hade gjort något annat (jag gör självklart detsamma ibland) och uppmuntrar mig fast jag inte hittar det jag vill ha.
Vi tittade på porslin också, och som alltid så har vi precis samma smak och föll för precis samma två typer av assietter, och som alltid så har vi lika svårt att bestämma oss båda två så det slutade med att vi köpte en pläd istället (men vi har bestämt oss för vilka assietter vi vill börja med att köpa nu, kanske köper vi båda till slut).
På hemvägen cyklade vi fel, men det gjorde inget för vi var tillsammans och
med dig kan jag aldrig vara vilse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0