2

Vi träffades på en fest för två år, en månad och en vecka sedan.
Han hade pillat sönder en etikett från en Jack Daniels flaska
och vi skulle sätta tillbaka den igen.
Han var full och jag hade druckit ett glas vin fast jag
inte tycker om att dricka
och han var rolig och vi skrattade.
Vi skulle fortsätta ut och jag fick honom att lova att bjuda mig på en whisky
och han gjorde det
fast det var jättedyrt och jag fick jättedåligt samvete.
Det var inte särskilt gott och han fick dricka upp det mesta själv
och sen ville jag dansa
fast jag inte kan dansa
men han var full och yr och ville ta luft
jag tappade bort honom
men vi sågs när vi skulle hämta jackorna.
Han var söt och hjälpte mig med jackan och någon gång
under kvällen höll vi händerna
men jag kommer inte ihåg särskilt mycket från den kvällen
den gills nästan inte
för det var inte då det blev vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0