36

Jag glömmer ständigt bort att jag faktiskt har en blogg,
jag läser hellre andras än skriver själv.

Jag kan i alla fall sammanfatta lite vad jag har gjort sedan senast:
julpyntat, bakat lussekatter, pepparkakor, snickers gånger 3, gått på julmarknader, griljerat två skinkor, köpt och slagit in en massa julklappar, ätit mängder av polkagrisar (älskling fick nästan 3 kg i för tidig julklapp), kollat ringstorlek (nej, inte förlovningsring, bara vanlig julklappsring - eller för-förlovning som jag kallar det), kokat polkagriskola, gjort risbräck, bakat bröd, ätit julmat (köttbullar, skinka och potatis) till lunch minst 7 gånger, ätit minst 15 skinkmackor och pluggat en hel massa.

Ja, ungefär så. Jag tycker om julen. Jag tycker faktiskt om skolan också.

Jag kommer bli tjock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0